وبلاگ آفتاب

ترافیک سنگین در جاده چالوس و بزرگراه تهران – شمال

ترافیک سنگین در جاده چالوس و بزرگراه تهران – شمال

وبلاگ آفتاب: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از ترافیک سنگین جاده چالوس و بزرگراه تهران - شمال آگاهی داد.



سرهنگ احمد شیرانی در گفت و گو با ایسنا درباره ی وضعیت ترافیکی جاده های شمالی کشور اظهار داشت: طبق گزارش دریافتی از مرکز کنترل، در راه جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل انتهای تونل البرز تا سیاه بیشه و مسیر جنوب به شمال بزرگراه تهران – شمال حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا تونل شماره ۱۸ ترافیک سنگین است.

وی اضافه کرد: ترافیک در راه شمال به جنوب محور هراز محدوده کلرد نیز نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به وضعیت ترافیکی سایر جاده های کشور افزود: در بزرگراه کرج – تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک و در بزرگراه کرج – قزوین حدفاصل مهرویلا تا مهرشهر و محدوده پل حصارک نیز ترافیک پرحجم است.

شیرانی اظهار داشت: در بزرگراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر و در محور شهریار – تهران محدوده رضی آباد نیز ترافیک نیمه سنگین مشاهده می شود.

وی اضافه کرد: رانندگان و مسافران می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند که با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.




1403/06/08
13:24:29
itemprop="bestRating">5
118
تگهای خبر: اطلاعات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد